Welcome

Chat with your friends on Notesmela chatango chatroom :)

Wednesday, September 1, 2010

گل رنگيں

تو شناسائے خراش عقدئہ مشکل نہيں


اے گل رنگيں ترے پہلو ميں شايد دل نہيں

زيب محفل ہے ، شريک شورش محفل نہيں

يہ فراغت بزم ہستي ميں مجھے حاصل نہيں

اس چمن ميں ميں سراپا سوز و ساز آرزو

اور تيري زندگاني بے گداز آرزو

توڑ لينا شاخ سے تجھ کو مرا آئيں نہيں

يہ نظر غير از نگاہ چشم صورت بيں نہيں

آہ! يہ دست جفاجو اے گل رنگيں نہيں

کس طرح تجھ کو يہ سمجھائوں کہ ميں گلچيں نہيں

کام مجھ کو ديدئہ حکمت کے الجھيڑوں سے کيا

ديدئہ بلبل سے ميں کرتا ہوں نظارہ ترا

سو زبانوں پر بھي خاموشي تجھے منظور ہے

راز وہ کيا ہے ترے سينے ميں جو مستور ہے

ميري صورت تو بھي اک برگ رياض طور ہے

ميں چمن سے دور ہوں تو بھي چمن سے دور ہے

مطمئن ہے تو ، پريشاں مثل بو رہتا ہوں ميں

زخمي شمشير ذوق جستجو رہتا ہوں ميں

يہ پريشاني مري سامان جمعيت نہ ہو

يہ جگر سوزي چراغ خانہ حکمت نہ ہو

ناتواني ہي مري سرمايہ قوت نہ ہو

رشک جام جم مرا آ ينہ حيرت نہ ہو

يہ تلاش متصل شمع جہاں افروز ہے

توسن ادراک انساں کو خرام آموز ہے

No comments:

Post a Comment